Voor wie?

Relatie Ademwerk is bedoeld voor diegenen die het over het algemeen goed met elkaar kunnen vinden, maar regelmatig vastlopen in bepaalde situaties en geen idee hebben hoe daar samen weer uit te komen. Het komt vaak voor dat geliefden bepaalde conflicten hebben, daar geen oplossing voor kunnen vinden, waardoor men telkens weer in hetzelfde patroon terecht komt. Dat eindigt vaak met ruzie maken of elkaar een tijdje negeren. Maar uiteindelijk zoek je elkaar toch weer op, ondanks dat het nog steeds niet duidelijk is hoe je uit dit hardnekkige patroon kunt komen. Relatie Ademwerk is ook voor diegene die zich binnen hun relatie verder willen ontwikkelen. Het kan een fantastische ervaring zijn samen met je partner. Samen groeien, dichter bij elkaar komen, beter communiceren. Kortom een grote sprong, een nieuw begin. Je kunt het je nauwelijks mooier voorstellen. Maar toch kan er een addertje onder het gras zitten.Dit voorkomen vergt enige voorbereiding. Relatie Ademwerk betekent dat alle aspecten in de relatie sneller en intensiever ontwikkelen. Als je bewust of onbewust 'nee' zegt tegen je partner, kan dit 'nee' snel groter worden en tot een breuk leiden. Wanneer je allebei 'ja' tegen elkaar zegt is dat het beste uitgangspunt om dit avontuur samen aan te gaan. Om nog meer duidelijkheid te krijgen kun je jezelf de volgende vragen stellen:
* Wil ik echt aan mezelf werken?
* Wil ik echt de relatie met mijn partner verder laten groeien en ontwikkelen?
* Wil ik echt zonder enige terughouding eerlijk zijn tegenover mijn partner?